wtorek, 14 stycznia 2014

Buenos dias!

   Wiem, co sobie teraz myślicie - oo, ta Ola założyła drugiego bloga, Matko Boska. Ja wiem, że może to nie był najlepszy pomysł, ale miałam wizję, więc założyłam :D
   Tak, tak, wygląd nie powala. To chyba taki tymczasowy :P
   Dziękuję wszystkim dziewczynom za miłe słowa pod postem na moim pierwszym blogu :) No, postanowiłam jednak założyć.
  
   Blog będzie historią :) O pięciu parach, które widać na nagłówku, jednak mówię od razu, że nie będzie to jakaś kolorowa historia :D
   Prolog powinien pojawić się jutro, mam nadzieję, że ktoś to będzie czytał :)

   KOCHAM WAS <3333333

28 komentarzy:

  1. Ola założyłaś drugiego bloga więc bardzo się cieszę ! Bedziesz miała teraz mniej czasu wiec jeśli bedziesz miała jakiś kłopot to pisz do mnie chętnie pomogę :) Z tego co widziałam u ciebie w domu masz już opisane pary i pomysł jak zacząć tego bloga więc co tu więcej pisać ? Bardzo sie z tego cieszę i czekam na Prolog :D Pozdrawiam ~Weronika~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroo, jak ja cię kocham normalnie <333
      Co ja ci będę mówić, no :*
      Idę pisiajać prologaaa :D

      Usuń
  2. Założyłaś *.* <3
    Ale mam zaciesz pierwsza dodałam do obserwowanych xD huehue xD
    Ja na pewno będę czytać <3333333
    Pozdrawiam ;***
    Z niecierpliwością czekam na prolog ;******

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola!
    Tak na chop siup! XD
    Paczaj, już obserwuję XD
    5 par? Nie za dużo, Łoleczko ? c: xd
    Dobra, nie przedłużając, nie bdz kolorowo ? ; o
    Bójcie się Alexandry XD
    Dobra, dobra, jutro prolog ( może xd ) spoko *.*
    Wybacz, trochę szybko :c
    Ciao, xoxo.
    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiałam się ja głupia z twojego komentarza, ty to umiesz człowieka rozbawić :D

      Usuń
  4. Więc założyłaś <333
    Cieszę się, jak widać już obserwuję ;*
    Kochana, nie mogę się doczekać prologu !<333
    Czekam aż się pojawi ;)
    Więcej twórczości mojej kochanej Oli <333
    aaaa jestem w niebie ! :*
    Nikoletta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, w niebie jesteś, mówisz? :D
      Kocham :*

      Usuń
  5. Więc założyłaś <33
    Bardzo się cieszę ^.^
    Nie mogę się doczekać prologu ♥♥♥
    HuHu ! Jaram się ;***
    Kaśka Ferro

    OdpowiedzUsuń
  6. Jenna sie cieszy jak cholera !
    Wygląd jest spoko ale jeśli będziesz chciała moge ci zrobić jekis, haha Jenna jest dzisiaj baaaardzo pomocna. Takkkk każdy może na mnie liczyć nawet jeśli mnie nie zna, huta ! Jak coś to pisz xD
    Kocham, kocham i będę czytać !
    Jenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, przepraszam za te błędy, telefon sie kłania i głupia autokorekta :\ :*

      Usuń
    2. Oo, czyżby nowa czytelniczka? :D
      A jeśli chodzi o wygląd, to chodzi mi głównie tylko o nagłówek :)
      Oo, masło maślane :P

      Usuń
  7. Pewnie, że będę czytać! :D
    Nie będzie kolorowo?! Już mi się podoba <3
    Czekam na prolog :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, nie będzie kolorowo, ja tak nie lubię :P

      Usuń
  8. JESTEM W NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBIEE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się już doczekać nie mogę! Leonetta, Bromi, Naxi, Marcesca i Femiła? Uwielbiam historie, w których akcja skupia się wokół kilku par, wtedy nigdy nie jest nudno <3 Jeżeli chodzi o dziewczyny to brakuje tylko Lary i jakiegoś fajnego faceta dla niej, mam nadzieję że kiedyś kogoś jej znajdziesz <3 A wyglądem się nie przejmuj, wcale nie jest zły a z czasem zrobisz nowy :) I dobrze, że nie będzie to kolorowa historia, taką już mamy w samym serialu a ja lubię odmiany :D
    Pozdrawiam i czekam na prolog <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś gdzieś tam wcisnę Larę, ale nie wiem, bo jakoś jej nie uwielbiam xD
      Ja też lubię odmiany, właśnie dlatego piszę taką historię :D
      :*

      Usuń
  10. ^^ jednak założyłaś ;**
    świetnie xd
    nie będzie kolorowo? nieźle się zapowiada ;)
    czekam na prolog <3

    //Nati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nie będzie kolorowo :D
      Prolog MOŻE jutro :D

      Usuń
  11. Supper, że się zdecydowałaś ^^
    Jest Leonetka i Fedemilka <33333
    Jeej, już się nie mogę doczekać :D
    Nie będzie kolorowo? To mnie zbytnio mi zadziwiłaś :P
    Czekam na prolog ^^
    Pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, Leonetka i Fedemiłka muszą być :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Oluś!
    Cieszę się ogromnie :D tak szybko zdecydowałaś o założebiu,że nawet nie zdążyłam poprzeć Cię w pomyśle. A jest on rewelacyjny! Z niecierpliwością czekam na prolog ^^ mówię wszystkim tu obecnym, to będzie coś. A to coś będzie nie z tej ziemi. Moja zdolna Oleczka będzie pisać rozdziały! Jestem mega podekscytowana :D
    Olu, kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Prolog pojawi się jeszcze dzisiaj, już niedługo :)
      Też cię kocham <333

      Usuń
  13. Przecudownie <3
    Zabieram się za czytanie xD
    Przepraszam za takie opóźnienie

    OdpowiedzUsuń